Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 28 Aug 2024 11:24:25 +0300

Tere!

Mulgi Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/09131 
aadressile Viljandi maakond, Mulgi vald, Abja-Paluoja linn, Viljandi tee 2a 
(kaubandushoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun pädeva asutuse kooskõlastust.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27089809>  (menetlus nr: 
447559), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Mulgi Vallavalitsus) või menetleja (ARVIDS TISLER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister